Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω...TRADER!

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια της ζωής μου, στον εργασιακό μου χώρο άκουγα καθημερινά κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις και ζούσα με κάποιες επαγγελματικές συνήθειες. Να είναι το Newsletter έτοιμο στο deadline του, να παρουσιάσω την Καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, να έρχομαι σε επαφή με τα εκάστοτε τμήματα marketing, να έχω τον κάθε γραφίστα για καλύτερο μου φίλο – βιαζόμαστε για την μακέτα...την θέλουμε χθες – και φυσικά να δίνω ανελέητες μάχες καθημερινά, με σκοπό να μπορέσω να διατηρίσω μια ισοροποία μεταξύ της προβολής, των επικοινωνιακών αναγκών και του προϋπολογισμού.

Τότε άρχιζα να συνειδιτοποιώ πως τα πράγματα και η καθημερινότητα της εργασίας μου, δεν ήταν έτσι όπως την είχα φανταστεί. Θα έλεγα, πως μάλλον είχε μια δόση από την φαντασία μου και τίποτε παραπάνω. Η ρουτίνα αντικατέστησε το πάθος μου για την δημιουργία, ο προϋπολογισμός ήταν ο αυστηρότερος κριτής μου και οι αποδοχές μου δεν ήταν και οι καλύτερες που θα μπορούσε να ήταν. Για τα δικά μου δεδομένα τουλάχιστον.

Οι πρώτες ιδέες και σκέψεις για κάτι νέο, απαιτητικό, ζωντανό και κυρίως αποδοτικό είχαν αρχίσει να τριγυρίζουν στο μυαλό μου. Πότε δεν ήμουν συμβιβασμένος στην ζωή μου και ποτέ δεν αποσκοπούσα στον υπαλλιλικό μισθό. Δεν ήθελα να εργάζομαι συμβατικά, να έχω συμβατικές απολαβές και να ζω μια συμβατική ζωή. Πάντα έψαχνα – και νομίζω πως την βρήκα τελικά – μια ευκαρεία για να θέσω τις βάσεις και να ανοίξω την πόρτα για την “μεγάλη ζωή” που ονειρεύομαι. Διάβασα πολλά βιβλία για το χρήμα, την επιχειρηματικότητα, τον πλούτο και για την λεγόμενη “ψυχολογία του νικητή”. Κάποια με βοήθησαν και μου έδωσαν πολλές βάσεις, άλλα μου άνοιξαν τον ορίζοντα σκέψης και αντίληψης ενώ άλλα έλεγαν πράγματα τα οποία ήταν περισότερο μυθηστοριματικά.

Σε αυτό ακριβώς το σημείο της ζώης μου, μου έγινε μια “τολμηρή” πρόταση, από ένα στενό μου φίλο και τωρινό μέντορα μου, τον Γιώργο Αντωνάκο. Γνωρίζοντας τον πόθο μου για την οικονομική άνεση και σε σύνοτμο χρονικό πλάνο, μου πρότεινε να με μυήσει στην αγορά συναλλάγματος –FOREX- να με μάθει τον τρόπο που λειτουρεγεί και το σημαντικότερο και πιο ουσιώδες...πως να κερδοφορό από αυτήν. Ήταν φυσικό αναμενόμενο να τον ακολυθήσω.

Κάπου εκεί, μου άνοιξε η πώρτα σε ένα νεο κόσμο, όπου η κερδοφορία και η ροή χρήματος, δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα δεδομένα που γνωρίζουν οι περισσότεροι. Κάνοντας τα εντατικά σεμινάρια, απογύμνωσα την αγορά συναλλάγματος, απόκτησα γερές βάσεις και βαθιές γνώσεις για το FOREX και τον τρόπο που λειτουργεί, και κυρίως έμαθα με πολύ απλούς τρόπους να κερδίζω χρήματα που ποτέ δεν έβλεπα στο μισθολόγιο μου. Βέβαια και στο FOREX, όπως και σε οτιδήποτε άλλο σου προσφέρει χρηματικό πλούτο, τίποτα δεν γίνεται τόσα εύκολα, “πατώντας απλά τo κουμπί του ποντικιού σας”.

Χρειάζονται κάποια βασικά συστατικά για να πετύχετε στο FOREX. Γνώση, κατανόηση της αγοράς, σωστή πληροφόρηση, πειθαρχία, υπομονή, και το κυριότερο κανένα συναίσθημα. Αρχικά ακούγοναται απλά, αλλά πιστέψτε με όταν θα βρεθείτε αντιμέτωποι με την αγορά, θα σας φανούν πολυ χρήσιμα και θα σας οδηγήσουν στο κέρδος και επακόλουθα στις απολαύσεις τις ζωής σας. Εξάλλου, μην ξεχνάμε πως σε μια 24ώρη αγορά όπως αυτή του FOREX οι ευκαιρείες κέρδους είναι πολλές πιστέψτε με...πάρα πολλές.

Αν μου ζητάγατε να χαρακτηρίσω το trading στο FOREX, θα έλεγα πως είναι μια συναρπαστική εμπειρία που όμοιά της δύσκολα θα συναντίσεται. Η αδρεναλίνη που νιώθεις λίγα δευτερόλεπτα πριν κάνεις την κινησή σου, η μέθη που σε πλυμμηρίζει όταν πρασινίζει ο λογαριασμό σου, η σιγουριά που αποπνέει η πετυχημένη στρατηγική σου, και η άνεση με τη οποία αντιμετωπίζεις τις ελεγχόμενες πάντα απώλειες σου, είναι μερικά από τα συναισθήματα που θα σας προσφέρει απλόχερα το FOREX.

Η αγορά του συναλλάγματος είναι εκεί και σας περιμένει, έτοιμη να γεμίσει τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς και να σας δώσει τις ανέσεις που ονειρεύεστε. Προτιμάτε να εργάζεσθε ατελείωτες ώρες, ανεχώμενοι πολλά πράγματα και γεμίζοντας την ζωή σας με –πολλές φορές- ανούσιο άγχος ή να ζήτε και να απολαμβάνετε τα όνειρα σας κάνοντας trading από τον καναπέ του σπιτιού σας, την πισίνα του εξοχικού σας ή το σαλόνι του κοτερού σας?

Οι ευκαρειές και η αγορά είναι εκεί. Αρκεί εσείς να τους δώσετε την ευκαρεία. Εγώ πάντως έκανα την επιλογή μου! Εσείς?

Δεν υπάρχουν σχόλια: